یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ساعت ۱۲:۱۶
نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد خبر داد:

تغییر وضعیت پروژه ۵۶۰ واحدی اسفراین از مسکن مهر به نهضت ملی

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد گفت: مشکل پروژه ۵۶۰ واحدی قائم با تغییر وضعیت از طرح مسکن مهر به نهضت ملی مسکن حل شد و تسهیلات آن نیز با سقف وام‌های نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی‌شده است.
تغییر وضعیت پروژه ۵۶۰ واحدی اسفراین از مسکن مهر به نهضت ملی  ,

امان‌الله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در گفتگو با عصر اترک اظهار داشت: طرح مسکن گروه ساخت در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی از جمله بجنورد و شیروان در قالب گروه‌های سه‌نفره اجرا شده است، اما در شهرستان اسفراین این طرح در قالب گروه‌های دونفره اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ۸ هکتار زمین به متقاضیان مسکن در اسفراین، اختصاص پیدا کرده است، ادامه داد: تا کنون ۱۵۰ نفر از جوانان در این طرح ثبت‌نام داشته‌اند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد به حل مشکل پروژه ۵۶۰ واحدی قائم اشاره کرد و افزود: مشکل متقاضیان این پروژه که سال‌ها سردرگم بودند حل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از طرح مسکن مهر به نهضت ملی مسکن تبدیل و تسهیلات آن نیز با سقف وام‌های نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی‌شده است و اکنون کار ساخت آن در حال انجام است.

 

حسین‌پور همچنین از اختصاص زمین برای پروژه انبوه‌سازی ۱۲۸ واحدی شرکت توسعه عمران برای عموم شهروندان خبر داد و گفت: ساخت این پروژه انبوه‌سازی به دلیل عدم اختصاص زمین بلاتکلیف بود که با اختصاص زمین مشکل این طرح برطرف شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک