شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ساعت ۱۱:۵۲

جلسه مسئولان اسفراین وارد گود شد

امروز جلسه شورای تأمین در حالی آغاز شد که اعضای آن این بار به‌جای اتاق جلسات به گود چشمه زینل‌خان خان دعوت شدند.
جلسه مسئولان اسفراین وارد گود شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که قبل از سال جدید انجام شده، ۳ اردیبهشت اسفراین میزبان مسابقات کشتی  با چوخه از سراسر کشور است و در حال حاضر مشغول تکمیل موارد پایانی کار هستیم.

غلامی ادامه داد: بنا به تأکیدات اعضای شورای تأمین مبنی بر تأمین امنیت و رفاه حال شهروندان و کشتی‌گیران با تمام تلاش در هفته پایانی ماه مبارک رمضان سعی بر برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات داریم تا همچون سال های گذشته، با نشان‌دادن اصالت و هویت این منطقه به کشور، خاطرات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با صداوسیما، امسال نیز همچون سال های گذشته این مسابقات به‌صورت زنده و از شروع تا پایان کشتی‌ها از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

به گزارش عصراترک، گود زینل‌خان خان یک استادیوم طبیعی برای کشتی با چوخه در اسفراین است. که سالانه صدها کشتی‌گیر از تمامی استان‌های ایران میهمان آنجا هستند.

هزاران نفر هرساله در ۱۴ فروردین در ورزشگاه دو هزار و پانصد نفری نفری زینال خان همواره حضور می‌یابند که با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان در این ایام تاریخ این رویداد ورزشی به سوم اردیبهشت تغییر یافته است.

کنار چشمه زینل‌خان خان در اسفراین گودی وجود داشت که چهار تپه در اطرافش بود و این موضوع موجب شد تا استادیومی طبیعی از آن منطقه دیده شود که نام آن را گود زینل‌خان خان نام‌گذاری کردند. در این استادیوم ابتدا جایگاه تماشاگران وجود نداشت؛ ولی بعدها باتوجه‌به استقبال و علاقه مردم به ورزش سنتی چوخه جایگاه تماشاگران ساخته شد. این استادیوم در حال حاضر حدود
۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و همه ساله خصوصاً در روز ۱۴ فروردین مردم علاقه‌مند را برای تماشای رقابت‌های چوخه کاران به این محل می‌کشاند..

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک