جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ساعت ۹:۱۱
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد:

افزایش ۳۵ درصدی مراجعان به مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد از افزایش تعداد مراجعان به ۳۵ درصد خبر داد.
 افزایش ۳۵ درصدی مراجعان به مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ حمیدرضا شرکا به مناسبت روز جهانی بهداشت به بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد رفت و در حاشیه این دیدار از ۲ هزار و ۶۴۰  ویزیت پزشک در مدت ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین در این مرکز خبر داد و گفت: هزار و ۵۲۹ اقدامات سرپایی هم در این مدت انجام شده است که با تسهیلات زایمانی مجموع خدمات این مرکز به ۴ هزار و ۱۶۹ نفر رسیده است.

 

وی با بیان اینکه  ۲۴ ساعته بودن این مرکز با حضور پزشک کمک شایانی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان بام و صفی‌آباد کرده است افزود: افزایش ۳۵ درصدی تعداد مراجعان به این مرکز و دریافت خدماتی همچون آزمایشگاه، تزریقات، نوار قلب، بخیه و کشیدن بخیه تأییدکننده حضور به‌موقع همکاران در این مرکز است.

 

در ادامه این بازدید معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین به همراه تیم بهداشتی و درمانی مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد به دیدار رئیس دادگاه عمومی انقلاب شهرستان بام و صفی‌آباد رفتند که در این دیدار رئیس دادگاه عمومی بخش بام و صفی‌آباد با بیان اینکه حراست و حفاظت از نیروهای بهداشتی و درمانی بر عهده ماست گفت: رفت‌وآمد و رضایتمندی مردم از خدمات سلامت با حضور میدانی در مرکز خدمات جامع سلامت صفی‌آباد مشهود است.

 

بهرام همتی تشخیص‌های پزشکی اولیه در روند درست قضاوت در پرونده‌های نزاع را حائز اهمیت دانست.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک