جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ساعت ۰:۵

وصیتنامه شهید غلامعلی حسن بنواری

شهید غلامعلی حسن بنواری فرزند محمد علی در سال ۱۳۴۴ در کوتیان به دنیا آمد و در سال ۶۱ در عملیات رمضان در شلمچه به شهادت رسید و گلزار شهدای صفی آباد تدفین شد.
وصیتنامه شهید غلامعلی حسن بنواری,

به گزارش عصراترک، شهید غلامعلی حسن بنواری در وصیتنامه خود نوشته است: باسلام و درود به رهبر عزیزم، امام خمینی و درود بر شهیدان صدر اسلام تاکنون!

من بعد از سخنان رهبر عزیزم که جنگ و جهاد را برای ما تکلیف شمرده این امر الهی را لبیک گفتم و واجب دانستم و به ندای او که چون حسین (ع) فریاد هَل مِن ناصرٍ ینصُرنی می‌زند، پاسخ مثبت دادم و علیه دشمنان اسلام و امام زمان (عج) وارد جنگ شدم.

دوستان! سعی کنید در خط امام و اسلام حرکت کنید و همیشه در یاد خدا باشید تا رستگار شوید؛ امام را تنها نگذارید و همیشه به اسلام کمک کنید و مسجد که سنگر است، آن را حفظ کنید و نماز که ستون دین است آن را به پا دارید. اُخوّت اسلامی را بین مردم برقرار کنید و همیشه به جمهوری اسلامی کمک کنید و پشتیبان روحانیت باشید زیرا به قول امام امت: این روحانیت بود که ما را نجات داد.

پدر و مادرم! اگر من شهید شدم برایم گریه نکنید زیرا که مصیبت کربلا خیلی برای زینب (س) و بچه هایش دردناک‌تر از مصیبت ما بود.

مادر عزیزم!درس صبر و تحمل را همچون دیگر مادران از زینب(س) یاد بگیر.

پدر و مادر و دوستان و اقوام! مرا ببخشید، اگر به شما کم‌لطفی کردم و خدمت بیشتری به شما نکردم.

ان شاءالله خداوند این امام را حفظ کند، زیرا که اگر امام نبود، ما به جای این که در جبهه‌ها باشیم و به جای اینکه دعا بخوانیم به مراکز فساد و تباهی می‌رفتیم؛ خدا را شکر، که امام را به فریاد ما رساند و خدا را شکر، که ما در این مقطع از زمانیم.

مرا ببخشید. نماز و روزه گردنم می‌باشد، بخوانید و بگیرید برایم. پدر و مادر! برایم گریه نکنید که دشمنان اسلام و امام از گریه‌های زیاد شما خوشحال می‌شوند.

خداحافظ

فرزند شما غلامعلی حسن بنواری

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
نوروزی مقدم علی اکبر | 1402/01/19
0
0
خدا باشهدای کربلا مشهورکند
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک