جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ساعت ۱۵:۲۰
دادستان عمومی و انقلاب اسفراین خبر داد:

پلمب تعدادی از واحدهای صنفی متخلف شهرستان در ماه رمضان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین گفت: واحدهای صنفی متخلفی که بنا به اعلانات و دستورالعمل‌های قبلی از سمت مراجع ذی‌صلاح قبل از ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه دادند، پلمب شدند.
پلمب تعدادی از واحدهای صنفی متخلف شهرستان در ماه رمضان  ,

حسین‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک اظهار داشت: بنا به دستورات واصله قبل از ماه مبارک رمضان از سمت مراجع استانی و شهرستانی دادگستری به ادارات فرمانداری، صمت، اصناف و فرماندهی انتظامی مبنی بر رعایت ساعت کاری و ممنوعیت‌های برخی خدمات صنف اغذیه‌فروشان در ماه رمضان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: طی بازرسی میدانی که در سطح شهرستان انجام شد، دستور به پلمب تعدادی از این واحدها داده و تعدادی نیز تذکر دریافت کردند.

حسین‌زاده اضافه کرد: با اعلام قبلی دادستانی کافه‌داران، بستنی‌فروشان، چای‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها مطلقاً قبل از غروب آفتاب حق فعالیت ندارند و به‌هیچ‌عنوان مجوزی هم دریافت نخواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اغذیه‌فروشان هم در صورت فعالیت در روز باید از مراجع ذی‌صلاح مجوز دریافت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به‌شدت و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حسین‌زاده بیان داشت: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلفات با پلیس ۱۱۰ و یا دادگستری مراتب را گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک