دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ساعت ۱۶:۱۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد:

آماده‌باش کامل مراکز درمانی برای شب چهارشنبه آخر سال

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ضمن تأکید بر آمادگی مراکز درمانی در شب چهارشنبه آخر سال از والدین خواست فرزندان خود را برای دوری از هر گونه آسیبی مدیریت کنند.
آماده‌باش کامل مراکز درمانی برای شب چهارشنبه آخر سال,

طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با عصر اترک اظهار داشت: طبق روال هر ساله تمامی مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس، مرکز ارتباطات و mcmc  برای حوادث احتمالی شب چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه سال گذشته دو مورد حادثه و آسیب به دست‌وپا در سنین ۱۲ تا ۱۴ سال به علت استفاده از مواد محترقه  داشتیم .

این مقام مسئول استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا را عامل اصلی آسیب‌های جدی چهارشنبه‌سوری به‌ویژه در ناحیه چشم عنوان کرد که گاهی موجب نابینایی کودکان هم می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ابراز امیدواری کرد همه خانواده‌های ایرانی به‌ویژه همشهریان اسفراینی شب چهارشنبه‌سوری را همراه با سلامتی پشت سر بگذارند و سال جدید را با خوشی کنار هم آغاز کنند. 

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک