دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ساعت ۷:۵۹

سینمای سیار، شادی و امید را به دهستان بام اسفراین برد

انیمیشن بلند سینمایی لوپتو برای ۲۰۰ تن از کودکان و نوجوانان دهستان بام اسفراین اکران شد که با استقبال خانواده در این منطقه روبه‌رو شد.
سینمای سیار، شادی و امید را به دهستان بام اسفراین برد,

به گزارش عصر اترک، کودکان و نوجوانان همراه والدین خود در دهستان زیبای بام اسفراین، در شبی به‌یادماندنی و روزی خاطره‌انگیز برای نخستین‌بار، تماشای فیلم در سینما را در منطقه خود تجربه کردند.

 

سالن ورزشی با چیدن صندلی‌های امانتی آموزش‌وپرورش بام و صفی‌آباد توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری عاشورای مسجد امام حسین علیه‌السلام مهیا شد و تنی چند از کارکنان ستاد فهمای استان نیز پرده سینما و صوت و دستگاه اکران فیلم را آماده کردند.

 

ساعت ۱۹:۳۰ سالن پرشده بود و چراغ‌ها خاموش شد و بچه‌های باذوق و نایلون‌های پر از خوراکی "لوپتو" را تماشا کردند.

 

پس از تماشای فیلم و خروج تماشاگران حتی والدین هم درخواست "باز هم بیایید" داشتند و تجربه مجدد اکران فیلم و سینما در این منطقه را داشتند.

 

 سینمای سیار باهدف توزیع عادلانه فرهنگی به درخواست ستاد فهمای خراسان شمالی و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون‌های مساجد این استان برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.

 

تاکنون روستای گریوان بجنورد و شهرستان‌های گرمه، فاروج و راز و جرگلان شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم بودند و به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مناطق دیگر همچون شوقان نیز بدین‌وسیله فیلم اکران می‌شود.

 

انتهای پیام/ محدثه نیری

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک