سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ساعت ۳:۱۳
مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی خبر داد:

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ذخیره سوخت در خراسان‌شمالی برای تعطیلات نوروزی

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: درصدد هستیم میزان ذخیره سازی سوخت در این استان برای تعطیلات نوروزی تا ۳۰ درصد افزایش دهیم تا پاسخگوی نیاز مسافران نوروزی به این استان باشیم.
پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ذخیره سوخت در خراسان‌شمالی برای تعطیلات نوروزی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علی اصغر برومند، مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی اظهار داشت: درصدد هستیم میزان ذخیره سازی سوخت در این استان برای تعطیلات نوروزی را تا ۳۰ درصد افزایش دهیم تا پاسخگوی نیاز زائران حرم مطهر امام رضا(ع) و مسافران به شهرهای شمالی کشور باشیم.

وی گفت: زمان اوج مسافرت برای تعطیلات نوروز امسال از ۲۴ اسفند سال جاری تا سوم فروردین سال آینده خواهد بود که نیاز سوختی به طور کامل تامین خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: در استان، ۵۵ جایگاه سوخت وجود دارد که ۳۰ جایگاه از این تعداد مربوط به سی.اِن.جی است و طی تعطیلات نوروزی، تمام جایگاه‌های سوخت در این استان فعال است و به متقاضیان خدمات ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان جایگاه سوخت وجود دارد و فقط شهرستان راز و جرگلان از جایگاه سی.اِن.جی بی‌بهره است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک