شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۲:۸

شرکت فولاد همچنان با سرپرستی اداره می‌شود

روابط‌عمومی شرکت فولاد اسفراین گفت: کارخانه فولاد اسفراین در سال جاری با تغییر ۴ مدیرعامل همچنان با سرپرستی اداره می‌شود.
شرکت فولاد همچنان با سرپرستی اداره می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ فولادی مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد اسفراین گفت: با تغییرات مدیریتی که دز سال جاری داشته‌ایم؛ اما همچنان این شرکت بزرگ تولیدکننده آلیاژ کشور با سرپرستی اداره می‌شود در حال رایزنی برای تعیین تکلیف مدیریت این مجموعه هستیم .

بر اساس این گزارش مجتمع فولاد اسفراین با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن تولید بزرگ‌ترین مجتمع فولاد آلیاژی کشور در نوع خود است که محصولات آن در صنایع مادر و پایه اعم از ریلی، نیروگاهی، دریایی فولادی و … کاربرد دارد و با اعمال مدیریت صحیح و تغییر نگاه حاکم بر آن می‌توانست در ماه‌های گذشته بیش از ۵۰ هزار تن تولید به ارزش حداقل ۵۰ میلیون دلار صادرات انواع محصولات فولادی را در کارنامهٔ این مجتمع ثبت نماید. اما با تعطیلی شرکت به دلیل کمبود گاز شهرستان تولیدات به حداقل رسیده است.

در حال حاضر شرکت ایدرو با ۵۱ درصد سهام بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت فولاد اسفراین است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک