شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ساعت ۰:۵
نماینده اسفراین خبر داد:

جذب اعتبار ۵/۷ میلیارد تومانی برای پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه سال اخیر بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه و ساخت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام شهرستان جذب و هزینه شده است.
 جذب اعتبار ۵.۷ میلیارد تومانی برای پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اسفراین,

امان‌اله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزش اظهارکرد: این اعتبار برای ۱۲ پروژه نیمه‌تمام شهرستان از جمله سالن ژیمناستیک،خانه جوان،زمین تنیس خاکی،سالن رزمی شهرستان، ساخت زمین چمن و سه سالن ورزشی چهل حصار، دهنه شیرین،دحسن آباد هزینه شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به پیگیری های انجام شده در سطح وزارت خانه ورزش و جوانان گفت: در تلاشیم تا ورزش شهرستان را به جایگاه مطلوب برسانیم.

حسین‌پور بیان کرد: تا کنون با پیگیری واهتمام جدی صورت گرفته، انجمن مستقل کشتی با چوخه به تصویب نهایی رسیده است و از زیرمجموعه ورزش‌های بومی محلی خارج شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فوتبال دوستان نیز گفت: چمن مصنوعی فوتبال اسفراین به عنوان یکی از دغدغه های ورزشکاران درحال انجام است و به زودی اجرایی می شود. 

وی در خصوص ورزشگاه دو هزار نفری شهرستان  اسفراین نیز گفت: با پیگیری‌ها و نشست‌های متوالی صورت گرفته در سفر رئیس جمهور به استان حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت که با جذب این اعتبار ساخت این پروژه به زودی آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود این پروژه پس از یک وقفه ۱۰ ساله تا سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری کامل برسد.


انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک