شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ساعت ۶:۴۳
فرماندار اسفراین عنوان کرد:

فعالیت ۱۷ دهیار زن در بخش مرکزی اسفراین/ تخصیص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی

فرماندار اسفراین گفت: از تعداد ۹۸ دهیار در سطح بخش مرکزی این شهرستان ۱۷ نفر دهیار زن در این زمینه فعالیت دارند که نشان‌دهنده اهمیت نظام به نقش بانوان است.
فعالیت ۱۷ دهیار زن در بخش مرکزی اسفراین/ تخصیص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار اسفراین در نشست با بانوان دهیار و شوراهای اسلامی بخش مرکزی اسفراین توجه به نقش‌زنان روستايی در توسعه روستایی را بر تلاش برای شناسایی هر چه دقیق‌تر فعاليت آنان در رفع مسائل مهم دانست و اظهار داشت: از برکات انقلاب اسلامی ایران حضور بانوان در عرصه‌های مختلف است و بانوان اثرگذار روستایی باید در استفاده از منابع در زمینه اشتغال و آموزش که از مصادیق توسعه هستند مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار اسفراین خاطرنشان کرد: فعالیت خوب بانوان  دهیار و شوراهای اسلامی باعث ایجاد اعتماد و اطمینان برای سایر بانوان جهت حضور در عرصه فعالیت‌های مختلف خواهد شد.

وی همچنین به سهم ۱۰۰ میلیاردتومانی استان برای مطالعه و اجرای طرح هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: سهم اسفراین از این اعتبار ۱۷.۴ میلیارد تومان است که فرصت خوبی جهت توسعه و بهسازی معابر روستایی فراهم شده است.

فرماندار اسفراین با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام تسهیلات خرد مشاغل خانگی از محل تبصره ۱۶ اشاره داشت و گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تسهیلات مشاغل خانگی تخصیص‌یافته که متقاضیان با داشتن مهارت اشتغال‌آفرین و مجوزهای لازم می‌توانند از این تسهیلات کمک بهره با مدت‌زمان بازپرداخت هفت‌ساله استفاده کنند.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوامع روستایی اشاره داشت و افزود: توسعه، بالندگی و پویایی روستاها همیشه موردتوجه بوده است و دستاوردهای نظام در حوزه سلامت و بهداشت و عمومی، توسعه راه‌های روستایی، کشاورزی، مسکن و سایر حوزه‌ها برای روستاییان عزیز بی‌شمار است.

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک