یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ساعت ۱۹:۲
رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین خبر داد:

ارتقای ارتباطات روستایی در اسفراین با اجرای فیبر نوری در دهه فجر

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین گفت: در راستای توسعه ارتباطات و اینترنت پرسرعت خانگی در مناطق روستایی شهرستان اسفراین و با اجرای پروژه‌های فیبر نوری، کیفیت ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان، ارتقای پیدا کرد.
  ارتقای ارتباطات روستایی در اسفراین با اجرای فیبر نوری در دهه فجر ,

قدیری، رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک در اسفراین اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و در راستای توسعه ارتباطات و اینترنت پرسرعت خانگی در مناطق روستایی تعدادی از روستاهای توابع شهرستان اسفراین ارتقا پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه به دلایلی همچون سرقت کابل و یا آسیب کابل‌های مسی ارتباط روستاها دچار اختلال و قطعی شده بود، گفت: این در حالی است که با اجرای فیبر نوری خاکی و جایگزینی آن با کابل‌های هوایی و همچنین با نصب تجهیزات بروز مخابراتی از خدمات ارتباطی باکیفیت و پایدار بهره‌مند شدند.


این مقام مسئول گفت: توسعه بیشتر ارتباطات نوین مخابراتی در مسیرهای روستایی و شهری اسفراین در آینده نزدیک رقم خواهد خورد .

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک