دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۷:۳۵
فرماندار اسفراین؛

همراهی مردم علت تداوم انقلاب است

فرماندار اسفراین گفت: انقلاب ما مردمی است همانطور که مردم در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نقش اساسی و موثر داشتند امروز هم همراهی آنها علت تداوم انقلاب است.
همراهی مردم علت تداوم انقلاب است ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر فرماندار اسفراین به همراه مسئولین ادارات با امام جمعه اسفراین دیدار کردند.
 مسلم نوری در این دیدار نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را موثر دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های ولایی است و با وجود همه دشمنی‌ها الگویی برای انقلاب‌های سایر کشورهای دنیا شده است.

وی گفت: حضور مردم در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و همراهی و پذیرش رهبری حضرت امام و فداکاری آنان، مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

فرماندار اسفراین خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه مسئولین به مردم علاوه بر کسب رضایت خداوند و مردم باعث ایجاد امیدآفرینی خواهد شد.

وی تبیین دستاوردهای یک ساله دولت را از وظایف مهم دستگاه های دولتی عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اسفراین نیز در این دیدار گفت: سه محور وحدت، امید آفرینی و جهاد تبیین از عوامل مهم و تاثیرگذار پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک