دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ساعت ۱۴:۸
 نماینده اسفراین مطرح کرد:

صدور کالابرگ الکترونیکی و امهال تسهیلات راهکارهای حل مشکلات دامداران و عشایر

نماینده اسفراین با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته در جهت کمک به حل مشکل دامداران و عشایر گفت: در این راستا سه راهکار مهم صدور کالابرگ الکترونیکی، ایجاد ردیف ویژه برای دامداران و امهال تسهیلات آنان در حال پیگیری است.
صدور کالابرگ الکترونیکی و امهال تسهیلات راهکارهای حل مشکلات دامداران و عشایر,

امان اله حسین پور، نماینده اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک با ارزیابی مثبت در جهت افزایش قيمت گندم به نفع کشاورزان اظهارکرد: این در حالی است که اقدامی در جهت خرید تضمینی محصولات دامداران از سوی دولت پیش‌بینی نشد.

وی به درخواستش از رئیس‌جمهور اشاره و اظهار کرد: صدور کالابرگ الکترونیکی و ایجاد خرید تضمینی دو راهکار مهم پیشنهادی به دولت بود.


حسین‌پور ادامه داد: در جهت افزایش مصرف پروتئین در کشور و ایجاد حرکت در این بخش به دولت پیشنهاد دادیم تا کارمندان برای خرید گوشت قرمز موظف شوند.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد دوم اینکه در حوزه دامداری همچون حوزه گندم کمک کنند تا ردیفی جدید در جهت خرید تضمینی دام ایجاد شود.

وی همچنین از پیگیری امهال تسهیلات در راستای حل مشکلات دامداران خبر داد و افزود: در این زمینه دیدارهایی با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و وزیر جهاد صورت‌گرفته است.

وی در پایان از تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای سایت اسفراین در جلسه با دکتر پاپی زاده، مدیرکل سازمان عشایری کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال آینده مشکلات عشایر و دامداران با موارد ذکر شده مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک