دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ساعت ۱۲:۱۲
مدیر مخابرات خراسان شمالی؛

ساکنان ۱۵ روستای دیگر در اسفراین به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی، پیوستند

با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از ۱۰۰ مگابیت، ساکنان ۱۵روستای دیگر از توابع شهرستان اسفراین به شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات پیوستند.
ساکنان ۱۵ روستای دیگر در اسفراین به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی، پیوستند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت ارتباطی و توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی،۱۵ روستای جدید از توابع شهرستان اسفراین به اینترنت پر سرعت مخابرات، مجهز شد.

علی اصغرپور افزود: علی رغم همه مشکلات اعتباری و مالی ، مخابرات خراسان شمالی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره مندی هم استانیهای شریف از خدمات با کیفیت ، با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری لازم نسبت به راه اندازی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در روستاهای کوشکی، جوشقان، حسن آباد، اتیمز، گراتی، کلاته میرزا رحیم، کبوترخانه، زرق اباد، چهل حصار، بیدواز، چشمه خالداباد، حبس اباد، ارک، سارمران، اردغان، اقدام کرده است.

وی گفت: با راه اندازی امکانات فنی دیتا در این مراکز ، ساکنین این روستاها می توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد: در فاز بعدی و تا پایان سال جاری تعداد ۴ روستای دیگر از توابع این شهرستان به اینترنت پرسرعت خانگی مجهز خواهد شد.

گفتنی است:توسعه اینترنت خانگی در روستاهای تمام شهرستانهای استان در حال انجام می باشد که گزارش تفکیکی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک