سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ساعت ۰:۵
فرماندار اسفراین:

شرایط برای برگزاری کنکور در شهرستان مهیا است

فرماندار اسفراین گفت: خانواده‌های داوطلبان کنکور از سلامت و شرایط برگزاری حوزه‌های آزمون سراسری اطمینان داشته باشند و نگران نباشند.
شرایط برای برگزاری کنکور در شهرستان مهیا است,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار اسفراین در این جلسه باتوجه‌به شرایط برودت هوا و افت فشار گاز و نگرانی خانواده‌ها بابت سیستم گرمایش محل برگزاری آزمون اظهار داشت: آزمون سراسری امسال در دانشگاه پیام‌نور و سه سالن مجزا برگزار خواهد شد که تمهیدات لازم برای تأمین و حفظ گرمایش سالن محل برگزاری آزمون اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به قطع گاز دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، از روز چهارشنبه سیستم‌های گرمایشی محل برگزاری آزمون فعال  می‌شود و علاوه بر این چند سیستم گرمایشی با سوخت جایگزین گاز نیز توسط هلال‌احمر تهیه شده است.

نوری افزود: تمام دستگاه‌ها برای برگزاری آزمونی با شرایط مطلوب و مهیاکردن امکانات موردنیاز ، نهایت تلاش خود را داشته باشند تا دانش‌آموزان خانواده‌هایی آنها هیچ‌گونه نگرانی دراین‌خصوص نداشته باشند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک