دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ساعت ۰:۳
در جلسه ستاد بحران اسفراین مطرح شد؛

اصناف در صورت استفاده از سوخت جایگزین اجازه فعالیت دارند/ آمادگی بسیج برای خدمت رسانی به مردم

باهدف جلوگیری از افت فشار گاز شبکه خانگی، فعالیت صنایع و کارگاه‌های تولیدی، سالن‌های ورزشی، ادارات و اماکن دولتی و خصوصی شهرستان تعطیل شده، همچنین بازاریان در صورت استفاده از سوخت جایگزین گاز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
اصناف در صورت استفاده از سوخت جایگزین اجازه فعالیت دارند/ آمادگی بسیج برای خدمت رسانی به مردم ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ نوری، فرماندار اسفراین در چهارمین جلسه مدیریت بحران شهرستان اسفراین با موضوع بحران گاز که با حضور سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: ساعاتی پیش گاز برخی مشترکان اسفراینی به دلیل ورود ناخالصی‌ها در لوله گاز قطع شد که البته مأموران شرکت گاز در تلاش هستند تا گاز این مشترکین وارد مدار شبکه شود.
 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسفراین، تنها راه عبور از بحران کنونی گاز را همراهی مشترکان و صرفه‌جویی در مصرف گاز عنوان کرد و گفت  ضروری است اصناف و بازاریان شهرستان موضوع را جدی گرفته و با ستاد مدیریت بحران همکاری کنند.

فرماندار اسفراین گفت: هم اکنون ۲۰ نانوایی در سطح این شهرستان از سوخت دوم برای پخت نان استفاده می‌کنند.

وی افزود: بسیج اصناف شهرستان نیز برای تأمین و تجهیز مشعل جهت پخت نان خبازی‌ها اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار اسفراین در این جلسه بر همکاری صنوف و بازاریان تأکید کرد و گفت: در چند روز اخیر باهدف جلوگیری از افت فشار گاز شبکه خانگی، فعالیت صنایع و کارگاه‌های تولیدی، سالن‌های ورزشی، ادارات و اماکن دولتی، عمومی و خصوصی در این شهرستان تعطیل شده است.
 

وی خاطرنشان کرد: صنوف و بازاریان در صورت استفاده از سوخت جایگزین گاز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بنا به گفته مدیر صمت اسفراین تا کنون ۷۰ بازرسی از صنوف شهرستان انجام شده و همکاری و تعامل بازاریان با ستاد مدیریت بحران شهرستان مطلوب بوده و کلیه تالارها نیز تا پایان هفته فعالیتی نخواهند داشت.

فرماندار اسفراین همچنین از توزیع نفت سفید از شب گذشته در برخی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلی برای توزیع نفت سفید در مناطق روستایی وجود ندارد.

وی همچنین از تجهیز و آماده‌سازی سالن‌های ورزشی و مساجد این شهرستان و همچنین مناطق روستایی خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان نیز در جلسه مدیریت بحران شهرستان اسفراین با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان افزود: نیروهای بسیجی برای خدمت‌رسانی به مردم در هر ساعت از شبانه‌روز پای‌کار بوده و برای وضعیت احتمالی قطعی گاز آماده‌اند.

سردار فرجی ادامه داد: تدابیر لازم برای حفظ  گاز پایدار و توزیع وسایل گرمایشی و سوخت جایگزین در شرایط اضطرار اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک