یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ساعت ۱۳:۲۵
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

همراهی با ولی راه عبور از فتنه ها است

ایلالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت : در ۹ دی آموختیم همراهی مردم با امام و مولای خودشان فتنه ها را در هم می پیچد و به شایستگی چنین روزی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ روز شمار انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
همراهی با ولی راه عبور از فتنه ها است,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بین اقشار مختلف مردم در اسفراین اظهارکرد:در ۹ دی آموختیم همراهی مردم با امام و مولای خودشان فتنه ها را در هم می پیچد و به شایستگی چنین روزی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ روز شمار انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

 

ایلالی افزود : در هشت سال دفاع مقدس دشمنان در جبهه نظامی با رشادت های سربازان انقلاب اسلامی،به اهداف شوم شان نرسیدند بنابراین دست به فتنه زدند.

وی ادامه داد: دشمنان در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی،اقتصادی دست از تلاش خود برای براندازی حکومت اسلامی بر نداشتند و با تحریم‌های ظالمانه خود با همراهی صهیونیسم و انجام ترورها و جنگ های منطقه‌ای در حوزه نظامی به تلاش های خود ادامه دادند.

وی اظهار کرد: همراهی و حضور باشکوه مردم در صحنه و پیمان نا شکستنی امت با ولایت بوده و هست و گاها با همان هدف، با هدف براندازی، اغتشاشات و ناآرامی هایی به وجود آمده که بازهم ملت ایران به صحنه آمدند و اهداف شوم نظام استکبار و نظام سلطه را خنثی کردند؛ آنها میدانند اگر علیه جمهوری اسلامی دست به اقدام نظامی بزنند پاسخی که ۱۰ سال پیش رهبر انقلاب دادند( اگر از آنان غلطی سر بزند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کند) دریافت خواهند کرد، اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی هزینه های سنگین و غیر قابل جبرانی را برایشان دارد.

ایلالی ادامه داد: در جبهه جنگ نرم دشمنان کوتاه نیامدند از ابزار رسانه در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی استفاده کردند و بر همه اهدافی که به دنبالش بودند در جبهه جنگ نرم با ابزار رسانه متمرکز شدند که متاسفانه در این حوزه تلفات سنگینی از ما گرفتند.

وی افزود امروز ما در مقابل نظام سلطه و نظام استکبار در یک جبهه هستیم که به مراتب از جبهه جنگ سخت آثار تخریبی آن مخرب تر مضر تر و بیشتر است و آن حوزه حوزه رسانه است.

ایلالی گفت: خانواده ها باید مراقب باشند حدود ۷۰ درصد کسانی که در استان خراسان شمالی برایشان پرونده قضایی تشکیل شد و منجر به بازداشت آنان در اغتشاشات اخیر شد سنشان کمتر از ۲۰ سال بوده و این یک زنگ هشدار است.

ایلالی با عنوان اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در اغتشاشات اخیر اضافه کرد: در مقابله با اغتشاشات،در حوزه اقدامات نظامی و امنیتی بایستی خسته نباشید گفت به نیروهای انتظامی استان سپاه، بسیج نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که اجازه عرض اندام به اغتشاشگران ندادند؛ البته اتفاقاتی افتاد، اما این حافظان امنیت، با اقتدار و قاطعانه برخورد کردند‌.

وی افزود: اقدامات تروریستی خصوصاً در منطقه غرب آسیا نبوده که ردپایی از رژیم صهیونیستی نباشد حالا این رژیم و متحدانش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نیروی رسمی کشور است را تروریست معرفی می‌کنند و در لیست تحریم قرار می‌دهند.

ایلالی از رشادت های سردار سلیمانی یاد کرد و افزود: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کسی که اهداف استکبار را در منطقه خنثی کرده و عقیم گذاشته بود را در یک سفر رسمی ترور می کنند و حال این ها جمهوری اسلامی را منفعل منطقه می دانند.

وی در پایان تاکید کرد: امت هرگاه در صحنه باشد و رهبر خود را همراهی کند، این دشمنان که چیزی نیستند اگر دنیا هم متحد شود باز هم راه به جایی نخواهد برد.

 

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک