یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ - ساعت ۱۱:۱۶
نماینده مردم شهرستان اسفراین خبر داد:

راه اندازی بخش MRI بیمارستان اسفراین در ماه های آینده

امان اله حسین پور با بیان اینکه درماه‌های آینده بخش MRI در بیمارستان اسفراین راه اندازی می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ توسعه؛ بسیاری از سفر ها به مرکز استان جهت MRI کاهش می یابد.
راه اندازی بخش MRI بیمارستان اسفراین در ماه های آینده,

امان اله حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان این شهرستان جز مطالبات مردمی بوده است، افزود: باتلاشهای صورت گرفته هم اکنون یک دستگاه MRI اهدایی سازمان جهانی برای این شهرستان تهیه شده که پس ازجانمایی وتامین مکان مناسب به شهرستان منتقل می شود.

 وی با بیان اینکه درماه‌های آینده بخش MRI در این بیمارستان راه اندازی می‌شود،افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ توسعه؛ بسیاری از سفر ها به مرکز استان جهت MRI کاهش می یابد.

وی بیان کرد: ساختمان MRI در زمینی به متراژ 300 متر مربع پیش بینی شده است که اکنون اقدامات اولیه درجهت احداث این ساختمان درحال انجام است.

حسین پور اظهار کرد:با پیگیریهای صورت گرفته 10 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز این ساختمان از محل سفر ریاست جمهوری پیش بینی شده است که در حال جذب این اعتبارهستیم و پیش بینی می شود این ساختمان تاقبل امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک