شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ساعت ۹:۳۱
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی:

۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به سه راه مواصلاتی استان تخصیص یافت

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت:۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور، برای تکمیل سه طرح راه سازی  استان تخصیص یافت.
۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به سه راه مواصلاتی استان تخصیص یافت,

امان اله حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین و رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اينکه در مجموع ۱۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به استان در سفر رییس جمهور اختصاص یافت، افزود: در سفر دولت به خراسان شمالی برای سه طرح راه سازی مشترک با شهرستان اسفراین اعتباراتی پیش بینی شد که تاکنون بخشی از آن تخصیص یافته است.

وی اظهارکرد: محور بجنورد - اسفراین، یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهسازی نیازدارد که ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین به محور اسفراین- شیروان ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و برای محور میامی، جاجرم و اسفراین، بام و دغایی هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است که ۴۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

حسین پور تصریح کرد: با استفاده از اعتبار سفر رییس جمهور به استان تمامی راههای روستایی شهرستان اسفراین  تا سال ۱۴۰۲ آسفالت می شوند.

وی بیان کرد: طرح محور بجنورد- اسفراین تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی همچنین به طرح محور اسفراین تا روستای گراتی اشاره کرد و گفت: مقدمات اولیه چهار بانده کردن این محور نیز به میزان ۱۵ کیلومتر در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک