یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۳:۳۸
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

مانور جهادی اصلاح و بهسازی شبکه توزیع نیروی برق در توابع اسفراین برگزار شد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت : از رسالت های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان توجه ویژه به مناطق روستایی است، تا ساکن آن ها از برق پایدار و مطمئن بهره مند شوند.
مانور جهادی اصلاح و بهسازی شبکه توزیع نیروی برق در توابع اسفراین برگزار شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ حسن چاهی، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی که با حضور میدانی خود در محل پروژه، از نزدیک به روند کار و هم چنین نحوه برنامه ریزی اجرای مانور نظارت داشت، در حاشیه این پروژه گفت: یک از رسالت های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان توجه ویژه به مناطق روستایی است، تا ساکن آن ها از برق پایدار و مطمئن بهره مند شوند.

چاهی رفع حریم شبکه های پر خطر، افزایش ایمنی مردم ساکن روستا و رفع افت ولتاژ را از دستاوردهای اجرای این پروژه دانست و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی هزینه شده است که 3 دستگاه ترانس، 1250 شبکه فشار متوسط و 1800 متر شبکه فشار ضعیف رفع حریم و اصلاح شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسفراین نیز در این مانور به تشریح برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این پروژه پرداخت و کاهش تلفات و هم چنین رفع کانون های پر خطر را یکی از اهداف اجرای آن عنوان کرد و افزود: در ادامه اجرای سلسله طرح های بهارستان، با حضور 55 تن از نیروهای فنی شرکت، با جا به جایی 23 اصله پایه برق در معبر، شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف این 3 روستا مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت.

محسن حاتمی ضمن قدردانی از کارکنان فنی که با اقدام جهادی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی رقم زدند، افزود: یکی از اولویت های این شرکت نگاه راهبردی به مناطق روستایی است و مدیریت توزیع نیروی برق اسفراین با توجه به برنامه ریزی های که در این خصوص انجام داده است، پروژه های توسعه ای در مناطق شهری و روستایی تا پایان سال در دستورکار خود قرار دارد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک