شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ساعت ۷:۲۶
مدیر آموزش و پرورش اسفراین:

دو مدال طلای المپیاد علمی کشور سهم اسفراین شد

مدیر آموزش و پرورش اسفراین با اشاره به اینکه سه دانش آموز اسفراینی مدال المپیاد علمی کشوری شدند، گفت: این دانش آموزان مهدی نیکوکار مدال طلای ادبی، مهدی غلامی مدال طلای زمین، میلاد دهقانی مدال برنز زمین را از آن خود کردند.
دو مدال طلای المپیاد علمی کشور سهم اسفراین شد ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ نوری، مدیر آموزش و پرورش اسفراین در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد علمی کشور اظهار داشت: ما در همه امور مصداق های بارز تاریخی داریم که الگوی ما هستند.


وی ادامه داد: مهمترین رسالت هر انسانی تربیت نیروی انسانی است و زیر ساخت هر جامعه ای را هم نیروی انسانی تشکیل می دهد، مهمترین مکانی که نیروی انسانی تربیت می شود آموزش و پرورش است.


نوری خاطرنشان کرد: مقصد ما حیاط طیبه است و اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید هم در بعد علمی و هم در بعد اخلاقی به صورت یکسان پیش برویم.

 

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به روند رو به رشد تعداد و کیفیت مدال های دانش آموزان استان در المپیاد های علمی و جشنواره جوان خوارزمی اظهار داشت: این مهم نشان از پتانسیل و ظرفیت خوب دانش آموزان و همت، تلاش و برنامه ریزی صحیح دبیران و عوامل اجرایی مدارس استان خصوصا در شهرستان اسفراین است.

 

بهنام فر مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ضمن تقدیر از دانش آموزان مدال آور افزود: نسبت به سال گذشته پیشرفت ۷۰۰ درصدی داشته ایم و برای اولین بار در اسفراین دو مدال طلا و برای دومین بار یک مدال برنز سهم اسفراین از این مسابقات شد.

 

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک