شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ساعت ۹:۳۶

دستگیری سارقان خودرو کمتر از ۴۸ ساعت در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری دو نفر سارق خودرو پراید کمتر از 48 ساعت پس از سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارقان خودرو کمتر از 48 ساعت در اسفراین ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ سرهنگ محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید از خیابان نواب موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیسی موفق شدند 2 نفر سارق را در این زمینه کمتر از 48 ساعت شناسایی، سپس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.

وی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل اوراق‌شده خودرو شامل باتری، کامپیوتر ماشین، رادیات، دو کپسول گاز، ضبط و پخش و چراغ‌ها، جک و زاپاس و... را کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان با ادله و مستندات موجود، به سرقت خودروی پراید، اوراق و رها نمودن آن در سمت کوه‌های پاکتل اعتراف نمودند.

سرهنگ روهنا بابیان اینکه مأموران خودرو اوراق‌شده سرقتی را به پارکینگ انتقال دادند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی اموال مسروقه به مالباخته تحویل گردید.

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: شهروندان عزیز به جهت پیشگیری از سرقت، خودروي خود را به سیستم‌های پيشگيري از سرقت مانند دزدگير، سوئيچ مخفي، سامانه‌های جی‌پی‌اس و ... مجهز كنند.

 انتهای پیام/رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک