یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ساعت ۸:۱۶

افتتاح اولین اتاق بازی درمانی خراسان شمالی ویژه کودکان استثنایی در اسفراین

برای نخستین بار در استان خراسان شمالی، اتاق بازی درمانی مخصوص دانش آموزان استثنایی در آموزشگاه استثنایی شهید دستغیب اسفراین باحضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و شهرستان اسفراین افتتاح شد.
افتتاح اولین اتاق بازی درمانی خراسان شمالی ویژه کودکان استثنایی در اسفراین,

به گزارش خبرنگار عصراترک از اسفراین، ابوالقاسم اکبری با اشاره به  کار و تلاش پرارزش  مربیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: یکی از راههای شناخت دانش آموزان استثنایی کشف لایه های درونی شخصیت آنان است که این امر فقط با نگاه متعهدانه و دلسوزانه امکان پذیر است.

وی با عنوان اینکه بازی درمانی یکی از نوین ترین رویکردهای درمانی کودکان است که برای درمان اختلالات یادگیری رفتاری، هیجانی، اضطرابی و عاطفی به کار می رود، گفت: کودک در طول بازی، احساساتی مانند تنفر، ترس، تنهایی، ناامنی و شکست را از خود بروز می‌دهد.

اکبری اضافه کرد: ما با در نظر گرفتن احساسات کودکان در بازی می‌توانیم به نوع مشکلات درونی کودک پی ببریم  و درمان مناسب را آغاز کنیم و پس از آن که دوره بازی درمانی به پایان رسید، به والدین نیز آموزش‌های لازم داده می شود و با ادامه یافتن آن ها در منزل از سوی پدر و مادر، رفتار بهبود یافته ماندگار می شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک