یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ساعت ۲۲:۲۵

دستگیری عامل کلاهبرداری مجازی در اسفراین

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با اعتراف به بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فروش و سود بالاي تجارت ميوه در اسفراین خبر داد.
دستگیری عامل کلاهبرداری مجازی در اسفراین ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک از اسفراین؛ سرهنگ یوسف شاکری با اعلام این خبر اظهار داشت: فردی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد چندی پیش از طریق يکي از دوستانم در شبکه اجتماعي اينستاگرام با پیجی بيش از 50 هزار دنبال کننده که در آن تبليغات فروش ميوه و سود بالاي تجارت ميوه را بارگذاری می‌کرد آشنا و نسبت به واریز مبلغ 400 میلیون ریال در ازای سود ماهانه اقدام نمودم که در حال حاضر پاسخگوی تعهدات خودش نیست.

رئیس پلیس فتا اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل مراتب شناسایی و دستگیری در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ شاکری تصریح کرد: با اقدامات کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به 9 فقره کلاهبرداری از شهروندان به شیوه پرداخت سود بالای میوه اعتراف که در مجموع مبلغ 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال کلاهبرداری نموده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


انتهای پیام/رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک