یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ساعت ۱۹:۴۱

نیروهای ایثارگر مجتمع صنعتی و فولاد اسفراین تبدیل وضعیت می شوند

امان الله حسین پور نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر طرف قرارداد با شرکتهای پیمانکاری زیرمجموعه مجتمع صنعتی و فولاد حل شد.
نیروهای ایثارگر مجتمع صنعتی و فولاد اسفراین تبدیل وضعیت می شوند,

امان الله حسین پور، نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان اظهار داشت: در بخش تبدیل وضعیت ایثارگران؛ شامل حال تمامی نیروهای طرف قرارداد با شرکتهای پیمانکاری زیر مجموعه مجتمع صنعتی‌ و لوله گستر اسفراین شد.
 
حسین پور با اشاره به بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و استمرار و تصویب آن در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: به رغم ابلاغ این قانون، طرح مذکور توسط سازمان ایدرو در شرکتهای پیمانکاری زیرمجموعه طرف قرارداد با مجتمع صنعتی و لوله گستر اجرایی نشده بود، این بخشنامه اکنون ابلاغ و شاهد اجرای این قانون در حوزه شرکت های مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: وضعیت استخدامی مشمولان این ماده در شرکت های مجتمع صنعتی و لوله گستر شهرستان هم اکنون قطعی و در حال اجرا است.

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک