سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ساعت ۱۳:۰

۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان مرزی رازوجرگلان اجرا شد

معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی این شهرستان مرزی اجرا شد.
۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان مرزی رازوجرگلان اجرا شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، احمد وحیدی معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان خراسان شمالی با اشاره به ارتقای ضریب نفوذ اینترنت در برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: نیمه نخست امسال ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی این شهرستان مرزی اجرا شد.

وی گفت: نصب تجهیزات جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای مرزی اسفروج، قوش تپه و جلفدره موجب شده است تا ضریب نفوذ اینترنت در برخی روستاها به ۹۱ درصد برسد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان افزود: تا پیش از این میزان نفوذ اینترنت پرسرعت در این مناطق مرزی ۶۵ درصد بود.

وی با اشاره به گازرسانی در ۸۵ روستای این شهرستان بیان داشت: در سالجاری گازرسانی به پاسگاه مرزی کاریز، شهرک فرح دین و طرح الحاقی به روستای بک پولاد نیز انجام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این میان برخی از خانوارهای روستایی شهرستان علیرغم اتصال به شبکه گازرسانی از این نعمت برخودار نبودند که این مهم با همیاری و مساعدت نهادهای حمایتی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک