شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ساعت ۱۵:۵۲
امام جمعه اسفراین:

تدبیر نیروی انتظامی اسفراین، کمترین خسارت در اغتشاشات اخیر را به همراه داشت

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: سرعت عمل و تدبیر ارزشمند نیروی انتظامی باعث، خسارات کمتر نسبت به سایر شهرستان ها در خراسان شمالی شود.
تدبیر نیروی انتظامی اسفراین، کمترین خسارت در اغتشاشات اخیر را به همراه داشت,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ حجت الاسلام المسلمین موسوی، امام جمعه اسفراین در مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته نیروی انتظامی بعد از تبریک این هفته به سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: تشکر جدی و صمیمانه از اقدامات به جا و ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان دارم به نسبت سایر شهرستانها با جدیت بیشتر سرعت عمل و تدبیر ارزشمند توانستند خسارات را به کمترین حد برساند.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اضافه کرد: شهدا دو پیام مهم برای ما دارند مهمترین آن توکل است اگر امروز عده ای به خاطر موردی که هنوز تقصیر نیروی انتظامی در آن معلوم و مشخص نیست گوش و زبانشان را به آن طرف می دهند اگر اینها به فکر وطن خود بودند نباید چنین اعمالی را از خود نشان می دادند اگر شهدا توانستند این استقلال را حفظ کنند توکل شان به خدا بود متاسفانه کسانی که گوش به فضای مجازی و بسته های بیگانگان دادند کاری کردند که برای خودشان نیز شرم آور است .

 

وی با اشاره به ویژگی دوم شهدا افزود: بصیرت بالای شهدا چیزی بود که باعث ماندگاری آنان شد امروز هم ما در جنگ نرم نیاز به بصیرت داریم همان چیزی که رهبر در جهاد تبیین و آن تاکید کرده است ما وظیفه داریم که همه را توصیه به حق کنیم حقایق خدمات نظام را به مردم و جامعه بگویم.

 

امام جمعه اسفراین ضمن تاکید به وظایف برخی از مسئولین در رابطه با جوانان و نوجوانان ادامه داد : دستگیر شده های این اغتشاشات عمدتاً نوجوان ها و جوانان بودند رسالت رسالت و مهمی است و پیام مهمی از شهدا به مسئولین آموزش و پرورش و دانشگاه ها و سایرین می دهد ، افرادی که در اغتشاشات شرکت کرده بودند بدون آگاهی از این اتفاق و ناخواسته دخالت کردند این نتیجه اجرایی نشدن جهاد تبیین است از مسئولین می خواهیم جهاد تبیین را بیشتر و با جدیت مد نظر قرار دهند.

 

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک