پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی مطرح کرد:

افتتاح ۱۰ واحد مسکونی محرومان در خراسان شمالی طی هفته دفاع مقدس

سردار اسماعیل فرجی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 10 واحد مسکونی محرومان با اعتباری بالغ بر، هر واحد 220 میلیون تومان افتتاح و به خانواده ها تحویل داده شد.
افتتاح 10 واحد مسکونی محرومان در خراسان شمالی طی هفته دفاع مقدس ,

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز جامعه موضوع محرومیت زدایی است که سپاه پاسداران استان نیز در این حوزه ورود کرده و اقدامات خوبی را به ثمر رسانده است.

 

وی ادامه داد: از اواخر سال گذشته به دنبال انعقاد تفاهم نامه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت مسکن محرومان اقدامات ویژه ای انجام شده است.

 

سردار فرجی اضافه کرد: درهفته دفاع مقدس سال جاری، 10 مسکن محرومان که بنا شده در روستاهای محروم شیروان، بجنورد، رازو جرگلان و اسفراین بوده اند افتتاح و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای احداث هر واحد مسکونی اعتباری بالغ در 220 میلیون تومان هزینه شده بود که در مجموع این 10 واحد مسکونی دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شد.

 

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از عملیات اجرایی این واحد ها با همت نیروهای جهادی به مرحله اجرا رسیده است، گفت: در مجموع ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن، کمیته امداد، خیران و سپاه خراسان شمالی با یکدیگر همکاری داشتند.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک