یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ساعت ۲۱:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین:

۱۲۰۰ فعالیت در قالب ۳۹ عنوان برنامه در شهرستان اسفراین اجرایی می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ،بیش از ۱۲۰۰ فعالیت در قالب ۳۹ عنوان برنامه در شهرستان اسفراین اجرایی می شود .
۱۲۰۰ فعالیت در قالب ۳۹ عنوان برنامه در شهرستان اسفراین اجرایی می شود ,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در گفتگو با خبر گزاری عصر اترک از اسفراین، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از اجرای بیش از ۱۲۰۰ فعالیت در قالب ۳۹ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت : امسال چهل و دومین سالگرد هفته دفاع گمقدس را با شعار محوری« ما مقاوم هستیم »گرامی خواهیم داشت .

سرهنگ وطن دوست برگزاری رژه خودرویی با حضور کلیه دستگاه نظامی انتظامی و اجرایی شهرستان، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا ،دیدار با ائمه جمعه شهرستان ،فضاسازی محیطی و شهری با توجه به ایام پایانی دهه صفر ، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت ، برگزاری میقات صالحین قبل از  نماز جمعه شهرستان ، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای سرباز ، برگزاری شامگاه یاد یاران ، همایش بانوان ایثارگر ، برگزاری یادواره شهدای کارگری، برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله ، برگزاری نهضت کمک مومنانه ، برگزاری اردوهای جهادی در روستا ها و ویزیت رایگان بیماران در هفته دفاع مقدس از جمله این برنامه ها عنوان کرد. 

وی افزود :  رویداد ملی و سراسری با عنوان قهرمان شهیدم و با شعار محوری ما مقاوم هستیم با نگاه ویژه به برنامه‌های مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک