شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ساعت ۱۸:۴۹
در جلسه کمیته برنامه ریزی امروز مطرح شد

تخصیص بیش از ۵۰ درصد از محل منابع ملی معتبر در شهرستان اسفراین

مولایی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین گفت بیش از ۵۰ درصد از مصوبات ۱۴۰۰ از محل منابع ملی به شهرستان اسفراین تخصیص داده شده است .
تخصیص بیش از ۵۰ درصد از محل منابع ملی معتبر در شهرستان اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛ امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گزارش جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ مطرح شد مولایی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان گزارشی کلی از جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی دولت داد و افزود :  بیش از ۵۰ درصد مصوبات ۱۴۰۰ از محل منابع ملی شهرستان اسفراین تخصیص داده شده است.

در ادامه جلسه مسلم نوری فرماندار اسفراین گفت : مدیران سعی کنند قوانین بودجه را مطالعه کنند اشرافیت بیشتری به بحث برنامه ریزی و شورای برنامه ریزی داشته باشند.

نوری در ادامه با تاکید و تعیین شاخص های هر حوزه افزود : حداقل پنج شاخص تخصصی حوزه خود را مشخص کنید و برای هر کدام تعریف داشته باشید و در برنامه میان مدت و سالانه شاخص ها را مشخص کنید و بر مبنای همان عملکرد و خود را پیش ببرید.

وی تصریح کرد : ارزیابی دستگاه ها و مدیران در پایان سال بر مبنای همین شاخص های تعیین شده  توسط خود ادارات خواهد بود.

وی با اشاره به تمدید دو ماهه سال مالی از ۳۱ تیرماه به ۳۱ شهریور ادامه داد:  دستگاه ها می توانند با برنامه ریزی درست برای سال ۱۴۰۱ تا قبل از ۳۱ شهریور آینده جذب اعتبارات را داشته باشند.

نوری تاکید کرد:  یکی از مهم‌ترین شوراها شورای برنامه‌ریزی شهرستان است که بستر سازی زیرساخت های مسائل اجتماعی فرهنگی اقتصادی و غیره باید در شورای برنامه ریزی مطرح شود و در خصوص برنامه تدوین شود .

نوری با توجه به گزارش ارائه شده از سوی آب و فاضلاب شهرستان در خصوص جذب اعتبارات گفت : یکی از بحث‌های امروز بحث آب است ما دیگر به سد نمی توانیم به عنوان یک منبع پایدار نگاه کنیم حتماً آب های زیرزمینی باید مد نظر قرار گیرد چاه ها را در اولویت کار خود داشته باشید.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک