یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ساعت ۷:۴۸

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اسفراین برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفراین گفت: بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی از سویی کانون به صورت سراسری در سه سطح ملی غیر رقابتی و بین المللی برگزار می شود
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اسفراین برگزار شد,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک اسفراین ابراهیمیان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر دیروز از آغاز بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی به صورت سراسری در سه سطح ملی غیر رقابتی و بین المللی خبر داد.


ابراهیمیان گفت: در سطح ملی سه گروه سنی نوجوانان که بین ۱۲ تا ۱۷ سال دارند،  بزرگسالان بالاتر از ۱۷ سال و گروه سنی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها به رقابت می پردازد.


وی افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر در این جشنواره شرکت کردند که برگزیدگان شهرستانی در رده های سنی جدا به مرحله رقابت های استانی معرفی می شوند.


ابراهیمیان ضمن بیان این که در این جشنواره کودکان و بزرگسال در کنار هم و همراه با هم هستند، افزود : این جشنواره یک مسابقه است اما از طرفی بعد آموزشی دارد ما به دنبال ترویج قصه‌گویی هستیم.


وی ادامه داد: بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها شادی ها و غم ها و ایثار از خودگذشتگی برگزار می شود.

 

ابراهیمیان در ادامه افزود: در این جشنواره قصه گویان با قصه های آیینی سنتی ملی بین المللی و حتی با گویش از زبان های محلی شرکت کردند.

 

وی در پایان گفت:  بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۱ همزمان با شب یلدا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک