یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ساعت ۷:۴۳

سارقان کابل و ترانس برق چاه آب در صفی آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از دستگيري 2 نفر سارق کابل و ترانس برق چاه آب شرب صفی آباد در عملیات ماموران پاسگاه صفی آباد خبر داد.
سارقان کابل و ترانس برق چاه آب در صفی آباد دستگیر شدند  ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا  با تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی وقوع سرقت کابل و ترانس برق از چاه آب شرب در صفی آباد، که موجب قطعی 24 ساعته آب منطقه و نارضایتی شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی افزود: با انجام بررسی های فنی و تخصصی پلیس سارقان با شگردهای پلیسی شناسائی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند .

 

وی با بیان اینکه سارقان با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند، خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامي به سارقان کابل برق و تجهيزات ترانس ها هشدار مي دهد اين کار علاوه بر اين که خطرات جاني بسيار زيادي براي آن ها دارد عاقبتي جز گرفتار شدن در چنگال قانون نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک