یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ساعت ۷:۲۷

کشف موتورسیکلت های میلیاردی قاچاق در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 6 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف موتورسیکلت های میلیاردی قاچاق در اسفراین ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افراد اقدام به نگهداری و استفاده از موتورسیکلت های قاچاق و غیر مجاز در سطح شهر می کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی انجام شده و شناسایی محل های مورد نظر موفق شدند 6 دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند، افزود: در برسی های انجام شده ارزش این تعداد موتورسیکلت قاچاق بیش از 1 میلیاد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و موتورسیکلت های قاچاق نیز به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ روهنا با تاکید بر اینکه پلیس همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت با قدرت برخورد کرده و اجازه نمی دهند اخلالی در امنیت و آرامش شهروندان ایجاد شود، از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک