یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ساعت ۰:۳۹

در عمود ۱ وادی السلام میزبان زائرین اربعین هستیم

مسئول کاروان جهادی بسیج اصناف اسفراین گفت : گروه جهادی اصناف در عمود یک وادی السلام میزبان زائرین اربعین است.
در عمود ۱ وادی السلام میزبان زائرین اربعین هستیم,

عبدالله کمایستانی، مسئول کاروان جهادی بسیج اصناف اسفراین در گفت و گو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ، گفت : گروه جهادی اسفراین که از اصناف مختلف شهرستان در آن حضور دارند در محل عمود یک وادی السلام میزبان زائرین اربعین است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ نفر از جهادگران در این گروه حضور دارند، افزود : ۲۵ نفر خواهر و ۵۰ نفر از برادران جهادگر اسفراینی، ما را در این سفر همراهی می‌کنند.

کمایستانی ادامه داد : این گروه جهادی به ارائه خدمات به موکب های عراقی مستقر در مسیر مثل برق کشی ، جوشکاری، خدمات فنی و غیره به صورت سیار و خدماتی مانند خیاطی ، تعمیرات کیف و کفش می پردازند.

وی با اشاره به اینکه این پیشنهاد بعد از ارائه ، مورد استقبال مسئولان قرار گرفت، گفت : موکب ها بعد از مدت دو سال قرار است احیا شوند و نیاز به خدمات فنی دارند که بسیج اصناف آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرد.

مسئول گروه جهادی اصناف با بیان این نکته که جهادگران آمادگی کامل ارائه خدمات به زائرین و موکب های عراقی را دارند، افزود: همه لوازم و قطعات مورد نیاز را نیز همراه خود داریم.

وی گفت مرکز اصلی استقلال گروه جهادی در عمود یک وادی السلام بوده  ولی در عمود های ۲۲۰، ۳۷۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ نیز به صورت موقت و سیار ارائه خدمات میدهیم

 کمایستانی خاطرنشان کرد : این گروه گروه جهادی ۱۰ شهریور عازم کشور عراق می شود و تا ۲۶ شهریور و یک روز بعد از اربعین نیز در آنجا مستقر است.

 

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک