شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ساعت ۲۳:۳۱
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین :

برنامه های هدفمندی را با طرح توسعه ای مجتمع در ۳ سال آینده دنبال میکنیم

مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت : برنامه های هدفمندی را با طرح توسعه ای مجتمع صنعتی اسفراین در ۳ سال آینده دنبال می کنیم .
برنامه های هدفمندی را با طرح توسعه ای مجتمع در ۳ سال آینده دنبال میکنیم,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛ مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت : ایجاد مجتمع صنعتی اسفراین در استان خراسان شمالی و شهرستان اسفراین، حاصل دیدگاه و دستاورد عدالت محورانه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سعید کاظمی، مجتمع صنعتی اسفراین را یک شرکت کاملاً دانش بنیان معرفی کرد و تصریح نمود: این مجتمع آمادگی کامل خود را درجهت پذیرش از شرکتهای دانش بنیان اعلام داشته و با آغوش باز از همکاری با آنها استقبال خواهد کرد.
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سیاست فعلی این مجتمع را تولید هدفمند و بازار پایدار با تکیه بر ارزش محوری عنوان کرد و از نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی و همکاری ایشان با این مجتمع قدردانی کرد.
وی درخصوص طرح های توسعه ای مجتمع صنعتی اسفراین گفت: افزایش ظرفیت ذوب ریزی از طریق خرید کوره جدید و ارتقاء ظرفیت دهی کوره ذوب فعلی، ارتقاء توان ماشین CCM و احداث خط نورد در این مجتمع جهت توسعه و افزایش سبد تولیدات مجتمع صنعتی اسفراین با تولید شمشهای با مقاطع مربع و ساختمانی، ارتقاء شاخصهای بهره وری، همکاری با شرکتهای دانش بنیان، توانمندسازی نیروهای انسانی و تمرکز بر بکارگیری نیروهای بومی از اهداف آتی این مجتمع بزرگ صنعتی خواهند بود که در بازه زمانی 3 سال آینده انجام شده و به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک