شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ساعت ۲۳:۷

کشف موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ در شهرستان اسفراین

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از کشف 198 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و 17 گرم موادمخدر سنتی در اين شهرستان خبر داد
کشف موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ در شهرستان اسفراین  ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي کسب گزارشی مبني بر فعاليت افرادی در امر تهيه وتوزيع موادمخدر صنعتی ،موضوع در دستور کار پلیس موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسائی متهمان شدند ، عنوان داشت: ماموران با هماهنگي مقام قضايي،دردو عملیات جداگانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .

این مقام انتظامی افزود : ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 198 گرم انواع مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین ، شیشه و گراس و 17 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف و 2 نفر سوداگر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردیدند .

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین در پايان خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نمی دهد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

 
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک