یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ساعت ۱۸:۰

شکر مسئولیت ، خدمتگزاری است

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه اسفراین گفت : شکر مسئولیت ، خدمتگزاری است.
شکر مسئولیت ، خدمتگزاری است,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛حجت الاسلام والمسلمین موسوی خطیب نماز جمعه اسفراین در خطبه های ۴ شهریور بعد از سفارش به تقوای الهی و بیان ویژگی ها و مراحل امر به معروف و نهی از منکر گفت :  نحوه برخورد با این مسئله می‌تواند مهم باشد تلاش کنیم که منکر معروف جلوه نکند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت روز کشتی را در پیش داریم شهرستان دارالقران اسفراین به قهرمان پروری معروف است انتظار مردم از مسئولین این است که مراکز ورزشی را ساماندهی کنند چرا که بهترین وسیله و سالم ترین وسیله برای پر کردن اوقات فراغت جوانان تهیه امکانات ورزشی برای آنان است.

خطیب نماز جمعه با بیان این نکته که شکر مسئولیت خدمتگزاری است اضافه کرد سعی کنید نیروهای بدنه دولت را طوری انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشند ؛ با تجربه، با حیا، با سابقه ،و صالح .

وی ادامه داد : مسئول دولت جمهوری اسلامی باید در فرایض دینی و ملی پیش قدم باشد

 ایشان با اشاره به روایتی از پیامبر که فرموده اند اگر کسی نماز جمعه را در زمان زنده بودن من به جا نیاورد کارش برکت ندارد، خطاب به مسئواین گفت :  نماز جمعه فقط برای روزهای مناسبتی نیست نماز جمعه هر هفته است.

ایشان در بخشی از صحبت ها با اشاره به شرایط دنیای امروز اضافه کرد : با تدبیری که دولت جمهوری اسلامی اندیشیده تحریم ها خنثی شده است مسائل هسته ای خوب پیش می رود مسائل اقتصادی و صادرات و واردات شرایط مناسبی دارد و همچنین عرصه های مختلف رشد خوبی داشته است.

حجت الاسلام موسوی با نقد اینکه تمام حساب های بانکی صنایع بزرگ شهرستان در تهران است گفت : تمام حساب های بانکی صنایع بزرگ شهرستان و درآمد های عظیم  آنان در این بانک ها استفاده می شود و از همه مهمتر مالیات است که در تهران وصول میشود ،اگر این درآمدها صنعتی در خود شهر و بانکهای شهر وجود داشته باشد می تواند تحول عظیمی را در شهر و بانک های این شهرستان ایجاد کند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک