یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ساعت ۱۷:۴۲
فرماندار اسفراین خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان

فرماندار اسفراین قبل از شروع خطبه های نماز جمعه و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به تشریح دستاوردهای دولت برای مردم پرداخت و گفت: 87 پروژه با اعتباری بالغ بر 273 میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
افتتاح و کلنگ زنی ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری ادامه داد: زمانی که دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرد نقدینگی کشور بسیار بالا بود و همین نقدینگی بالا موجب شده بود تورم اقتصادی ایجاد شود، اما  با تلاش رئیس جمهور و همراهی و مشارکت مردم این مشکلات حل شد. 

فرماندار اسفراین مهار بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون سراسری و اصلاح ساختار اقتصادی و روابط دیپلماسی دولت با کشورهای همسایه را مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هیچ یک از دولت ها قادر به چنین ریسکی نبودند که در ابتدای کار خود دولت اقدام به حذف ارز ترجیحی کرد. 

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به برشماری اقدامات دولت در طول یکسال در شهرستان اسفراین پرداخت و افزود: آسفالت و روکش راه های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۱/۸ میلیارد تومان و به طول ۳۵۰ کیلومتر انجام شده است. 

نوری در ادامه در حوزه کشاورزی اجرای ۱۵۸ هکتار آبیاری نوین و احداث کانال انتقال آب و جاده بین مزارع را از دیگر اقدامات دولت در شهرستان برشمرد. 

فرماندار اسفراین از دیگر اقدامات دولت به احداث ۳۰ واحد مسکن روستایی و احداث چندین مدرسه و کتابخانه روستایی با اعتبار ۳/۹ میلیارد تومان اشاره داشت. 

اجرای ۶۶ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی و ارتقاء تکنولوژی سایت های مخابراتی نیز از مواردی بود که فرماندار اسفراین به آن اشاره داشت. 

وی پروژه های امسال هفته دولت را ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان عنوان کرد. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک