یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ساعت ۱۴:۵۴

نجات خانم جوان اسفراینی از توده حجیم ۵ کیلوگرمی

تیم جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین خانم جوانی را از سنگینی توده 5 کیلویی نجات داد.
نجات خانم جوان اسفراینی از توده حجیم ۵ کیلوگرمی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، دکتر تهمینه ملاکی فرد رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از انجام عمل موفقیت آمیز خارج کردن توده 5 کیلویی از  شکم بیمار خانم خبر داد و گفت : این توده بسیار بزرگ به قطر ۳۵ سانتی متر بود.

 

متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین ، این جراحی را به دلیل حجم بالا و چسبندگی شدید به احشاء شکمی، پر ریسک و بسیار حساس دانست و گفت : این بیمار در طول یک سال گذشته با دردهای شکمی و مشکلات گوارشی و افزایش سایز شکمی تحت درمان های خانگی و دارویی متعدد قرار گرفته بود که در مراجعه و بررسی صورت گرفته  مشخص شد علت این مشکلات مربوط به توده حجیم شکمی می باشد که باعث فشار به سایر قسمت ها شده بود.

 

دکترجواد میرزاپور با اشاره به اینکه  قطر توده ۳۵ سانتی متر و وزن آن ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم بود و در خطر پارگی بر اثر هرگونه ضربه قرار داشت ،افزود: خوشبختانه توده به صورت کامل و بدون آسیب به سایر قسمت ها حذف گردید و بیمار با وضعیت مطلوب مرخص شد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک