شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ساعت ۱۰:۲۸
فرماندار اسفراین؛

رسانه‌ها باید تریبون صدای مردم و مطالبه‌گری از مسئولان باشند

فرماندار اسفراین گفت: رسانه ها یکی از ابزار مهم برای آگاهی مردم و مطالبه گری از مسئولان هستند.
 رسانه‌ها باید تریبون صدای مردم و مطالبه‌گری از مسئولان باشند ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان به میزبانی مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد. 

مسلم نوری در جمع اصحاب رسانه با تبریک روزخبرنگار گفت: رسانه ها به عنوان مهم ترین ابزار آگاهی بخشی از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار هستند. 

وی به نقش رسانه ها در جهت ترویج بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در جامعه اشاره کرد و افزود: نقش رسانه ها در افزایش بصیرت و بینش آحاد مردم در یک جامعه اسلامی بسیار با ارزش است و رسانه ها باید در این راه از تمام توان خود استفاده نمایند. 

نوری خاطرنشان کرد: فضای رسانه ای کشور بستر مناسبی برای تقویت ارتباط دوسویه بین مردم و دولت برای بیان دستاوردهای نظام می باشد. 

وی یادآور شد: در یک سالی که دولت مردمی و خدمتگزار با انتخاب مردم روی کار آمده است اقدامات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان، اقتصاد و سیاست ، فرهنگ و مذهب و...  در کشور به‌وقوع پیوسته که همه این اقدامات با یاری و همدلی مردم توام بوده است. 

فرماندار اسفراین با اشاره به جایگاه رسانه ها در کشور ادامه داد:حال نقش رسانه در اینجا دیده می شود که بتوانند دستاوردهای دولت را از تریبون های مسئولان صادقانه و عادلانه برای مردم تشریح و تبیین کنند و در این بین نیز انعکاس دهنده مسائل و مشکلات مردم باشند تا به نحو مطلوب  مشکلات رفع گردد. 

در این نشست که با نشست مطبوعاتی مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد با اصحاب رسانه همراه بود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و معاونین مجتمع صنعتی نیز حضور داشتند که در پایان نشست، از خبرنگاران این شهرستان تجلیل و تقدیر شد.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک