شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ساعت ۱۱:۲۴

‍ خرید تضمینی بیش از ۱۷هزارتن گندم ازکشاورزان اسفراین

محسن برغمدی گفت : از ابتدای طرح خریداری گندم در سال جاری تاکنون ۱۷ هزارتن گندم در این شهرستان خریداری شده است.
‍ خرید تضمینی بیش از ۱۷هزارتن گندم ازکشاورزان اسفراین,

محسن برغمدی مدیر جهاد کشاورزی اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین گفت : از ابتدای طرح خریداری گندم در سال جاری تاکنون ۱۷ هزارتن گندم در این شهرستان خریداری شده است. درمقایسه با سال گذشته بیش ازسه برابر افزایش  داشته و همچنان خرید‌ تضمینی گندم ادامه دارد.

 برغمدی در ادامه با اشاره به میزان سطح کشت گندم در این شهرستان تصریح کرد: در شهرستان اسفراین سطح زیر کشت گندم  ۶هزار هکتار قرار دارد که افزون ۱۷ هزار تُن گندم از آن برداشت شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین همچنین بیان داشت : با اقدام دولت و وزارت جهاد کشاورزی در افزایش نرخ گندم، میزان خرید تضمینی این محصول راهبردی افزایش یافت و در این راستا مهندس برغمدی ابراز امیدواری کرد که امسال  ۲۰ هزارتن گندم وارد سیلوهای شهرستان اسفراین شود.

وی اظهار کرد: قیمت تعیین شده برای خرید تضمینی گندم در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال به ازای هر کیلو محصول است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی، ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به هر کیلوی این قیمت افزوده می شود.

درپایان افزود: کشاورزان با تحویل گندم خود به دولت مانع قاچاق این محصول استراتژیک شوند تا دست دلالان از این بخش اقتصاد کوتاه شود. و از این بابت از همه کشاورزان شهرستان اسفراین تقدیر وتشکر نمود.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک