چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ساعت ۱:۱۰

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم ازدستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی درفضای مجازی خبرداد.
دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، سرهنگ "رضاقندی" بااعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه  فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی کرده که موجب بر هم زدن آرامش روانی و هتک حیثیت او و خانواده اش شده است، بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بررسی اظهارات شاکی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و در یک عملیات غالگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم که ابتدا از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، پس از روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و انگیزه این عمل مجرمانه را اختلاف با شاکی و انتقام از وی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات و همچنین انتقام جویی نیست و پلیس نیز با مرتکبان جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک