جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ساعت ۱۳:۱۴

نهدام باند سارقان سابقه‌دار با ۱۵ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو، موتورسیکلت و قطعات خودرو در سطح شهرستان اسفراین خبر داد.
نهدام باند سارقان سابقه‌دار با 15 فقره سرقت ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسيکلت و همچنین سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اسفراين و شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که سارقان بعد از سرقت خودرو و موتورسیکلت اقدام باز کردن قطعات آن کرده و درنهایت این وسایل نقلیه را در بیابان‌های اطراف شهر رها می‌کردند، افزود: با توجه به اینکه روند نارضایتی مردمی را در پی داشت، بلافاصله دستگیری سارقان با جدیت بیشتری توسط کارآگاهان دنبال شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی مسیر حرکت سارقان را شناسایی کردند، یادآور شد: با تلاشی که در این رابطه صورت گرفت اعضای این باند که 3 نفر بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستگار ادامه داد: با تلاشی که در این رابطه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی صورت گرفت، یکی از اعضای این باند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در روند انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان، محل اختفای 2 سارق دیگر نیز شناسایی شد، تصریح کرد: کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند هر دو سارق را دستگیر و آن‌ها را نیز به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان، یک دستگاه موتورسیکلت، آبگرمکن، متعلقات دوربین‌های مداربسته، سیستم صوتی خودرو، آچار آلات و ... کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به 6 فقره سرقت خودرو، 3 فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت احشام، 2 فقره سرقت باطری خودرو و 3 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان‌های اسفراین و بجنورد اعتراف کردند.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک