شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ساعت ۱۲:۴۹
مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین اعلام کرد:

رکورد شکنی تولید ۳۰ هزار تن لوله در لوله گستر اسفراین/ استفاده از نیروهای متخصص و توجه به نیروی انسانی عامل موفقیت

مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین استفاده از ظرفیت و توانمندی های نیروی انسانی و توجه به بحث حقوق و مزایای پرسنل این مجموعه را مهمترین عامل پیشرفت این مجموعه و تولید 30 هزار تنی برشمرد.
رکورد شکنی تولید 30 هزار تن لوله در لوله گستر اسفراین/ استفاده از نیروهای متخصص و توجه به نیروی انسانی عامل موفقیت,

مازیار زند، مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان این که شرکت لوله‌گستر اسفراین در دو سال گذشته با 200 میلیارد تومان زیان انباشته، زیان‌دهترین شرکت سازمان گسترش و نوسازی کشور نامگذاری شده بود،همت و جهاد پرسنل و مدیران شرکت را از مهم‌ترین عوامل رکورد‌شکنی‌های بی‌سابقه این شرکت دانست.

زند اظهار کرد: سال 98 با 27 میلیارد تومان زیان سال و 200 میلیارد تومان زیان انباشته این شرکت را تحویل گرفتم و ضعف مدیریتی حاکم و عدم تعامل و همکاری پرسنل سبب شد برای بهبود وضعیت شرکت برنامه‌ریزی جامع و اصولی در پیش بگیریم که در گام نخست بهبود و افزایش قرارداد‌های شرکت را در اولویت قرار دادیم.

به گفته وی این شرکت در  سال 99 تنها به 2 قرار داد بسنده کرده بود در حالی که پایان همین سال  25 هزار تن قرار داد جدید داشتیم.

وی همچنین تامین مواد اولیه را نیز از دیگر اولویت های این شرکت برشمرد که در گام بعدی مورد توجه شرکت قرار گرفت و سال 99 با برنامه‌ریزی و همکاری پرسنل و مدیران حدود 13 هزار تن شمش تامین شد.

وی برگزاری جلسات مداوم با پرسنل و تدوین برنامه های عملیاتی به منظور تعیین اهداف پیش رو را نیز از دیگر برنامه های شرکت دانست.

مدیرعامل لوله‌گستراسفراین از مهم‌ترین عوامل رونق تولید به انگیزه پرسنل اشاره کرد که با افزایش حقوق‌ها و رفاهیات و از سویی تسویه حقوق‌های عقب‌افتاده رکورد شکنی بی سابقه ای در تولید سال 1400 در کارنامه پر افتخار این شرکت فاخر و صنعتی به ثبت رسید.

زند استفاده از دانش انباشته و توانمندی برخی از مدیران شرکت را نیز که ازچرخه مدیریتی خارج شده بودند از دیگر اقداماتی دانست که سبب شد خلاقیت در کار بیشتر شود و شاهد پویایی در عملکرد مدیران در جهت رونق تولید باشیم.

به گفته وی در پایان سال 99 حدود 25 هزار تن معادل یک هزار میلیارد تومان قرارداد جدید داشتیم و از سویی نوع قرار دادها را نیز تغییر دادیم تا نوسانات قیمت در کشور این شرکت را دچار آسیب نکند، 216 هزار تن نیاز شرکت نفت به لوله گستر واگذار شده است تا تولیداتی که از طریق این شرکت امکان تولید وجود ندارد از طریق واردات تامین شود و سود واردات را نیز صرف نوسازی همین دستگاه ها خواهیم کرد.

وی کاهش ضایعات را نیز از دیگر اقدامات حائز اهمیت این شرکت برشمرد و افزود: حداقل ضایعات در سال 98 بیش از 24 درصد بود و در بعضی از سایز ها این ضایعات به 47 درصد نیز می رسید که به دلیل ضعف عملکرد برخی از مدیران اجرایی سابق رقم خورده بود اما این رقم در ضایعات به 18 درصد کاهش یافته است و شاهد کاهش ضایعات در تولیدات شرکت هستیم .

وی به افزایش دو برابری قرار دادها که سال 1400 به 57 هزار تن رسیده است اشاره کرد و افزود: افزایش دو برابری قرارداد ها فراتر از توان تولید این شرکت است که به تدریج در حال انجام است و واردات نیز به شرط نوسازی ماشین آلات عملیاتی شده است.

مدیرعامل لوله‌گستراسفراین سود  امسال این شرکت را 80 میلیارد تومان بیان کرد که به گفته مدیر عامل لوله گستر اسفراین برای این شرکت زیان ده در نوع خود چشمگیر است .

زند نوسازی را از مهم ترین اقدامات پیش روی شرکت دانست  که در دو سال اخیر نیز با هدف تداوم در تولید اجرایی شده است و تعمیرات اساسی آن ها در سال 1400 در  دو دهه گذشته بی سابقه بود.

وی اظهار کرد: تولید 30 هزار تن برای اولین بار در لوله گستر رکورد شکنی برای شرکت به همراه داشت و هدف امسال ،تولید 35 هزار تن برای تولید و 40 هزار تن برای فروش است.

مدیر عامل لوله گستر اسفراین بعد از سوده کردن تراز مالی شرکت در گام بعدی به مسئولیت اجتماعی  شرکت و فعالیت در این بخش پرداخت و تاکید کرد: تا جایی که قانون اجازه فعالیت در این بخش را به صنایع بدهد قطعا همراهی لوله گستر را خواهند داشت و تاکنون پایگاههای بسیج با هدف تشکیل گروههای جهادی و ارائه خدمات در روستاهای محروم،حمایت از ورزش و تیم های ورزشی مستعد و ... گوشه ای از فعالیت های این شرکت در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی هستند.

به گفته وی بودجه کشور وابسته به تولیدات شرکت لوله گستر اسفراین است  که از این حیث می توان به اهمیت تولیدات این شرکت تاکید کرد .

وی همچنین  لوله گستر اسفراین را پایلوت نوسازی در سازمان گسترش دانست که  برنامه های نوسازی این شرکت در  اختیار سایر شرکت های سازمان گسترش و نوسازی قرار می گیرد و اجرایی خواهد شد.

زند  برگزاری آزمون استخدامی و تامین نیروهای مورد نیاز این شرکت را نیز با رعایت عدالت از دیگر برنامه هایی دانست که امسال  قطعا اجرایی خواهد شد .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک