سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۲:۲۳

اخطار قطع برق ۴۰ مرکز پر مصرف شهرستان‌های گرمه و جاجرم

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم گفت: 40 مورد اخطار قطع برق به مراکز پر مصرف شهرستان های گرمه و جاجرم داده شد.
اخطار قطع برق 40 مرکز پر مصرف شهرستان‌های گرمه و جاجرم ,

به گزارش خبرنگار عصراترک از جاجرم، علی قویدل، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم در گفت‌: ۴۰ مورد اخطار قطع برق به مراکز پر مصرف شهرستان‌های گرمه و جاجرم داده شد.

وی گفت: در راستای مدیریت مصرف برق، ۱۴۵ مورد بازدید از ادارات، بانک‌ها، مراکز تجاری و اصناف شهرستان‌های گرمه و جاجرم انجام شد که این بازدیدها به ۴۰ مورد اخطار قطع منتهی شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم افزود: در این بازدیدها که از سوی گروه مدیریت مصرف توزیع نیروی برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم انجام شد، برق ۵ بانک پر مصرف نیز پس از صدور اخطار قطع برق و کاهش ندادن میزان مصرف، قطع شد.

قویدل ادامه داد: گفتنی است اوایل تیرماه امسال در راستای کاهش و مدیریت مصرف برق در خراسان‌شمالی برق ١٧ بانک و دستگاه اجرایی پر مصرف در استان قطع شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه هیئت دولت، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید به میزان ۳۰ درصد، مصرف خود را در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری کاهش دهند و ادارات و بانک‌هایی که نسبت به این کاهش مصرف اقدامی انجام ندهند، پس از دریافت اخطار، مشمول قطع برق خواهند شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک