شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۰:۲۸

سفر رییس جمهوری برای حوزه شهری اسفراین اتفاقات خوبی را رقم زد

رحیم ارجمندی گفت با پیگیری های انجام شده از سوی شهرداری در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی قول های مساعد خوبی از وزرای کشور و راه و شهرسازی و‌ معاونان آنها در حوزه مختلف شهری و‌شهرداری اسفراین اخذ شد.
سفر رییس جمهوری برای حوزه شهری اسفراین اتفاقات خوبی را رقم زد ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ رحیم ارجمندی، شهردار اسفراین، با اشاره به تلاش و اقدامات شهرداری اسفراین برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اعتباری  که  گربیانگیر اغلب شهرداری استان شده، اظهار داشت: در سفر وزیر کشور به عنوان نماینده رییس جمهور به اسفراین و همچنین بازدید وزیر راه و‌شهرسازی  از پروژ ه های شهری اسفراین مشکلات حوزه شهری و شهرداری اسفراین پیگیری و موافقت و قول مساعد خوبی در حوزه های مختلف شهری از این وزرا گرفته شده که سبب تحولات خوبی در حوزه شهری و شهرداری اسفراین خواهد شد. 


وی افزود: جزییات این طرح ها پس از پیگیری و‌ نهایی شدن در سطح ملی از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می شود.

 

 ارجمندی گفت: الحاق مناطقی به محدوده شهری، ساماندهی ورودی شمالی شهر اسفراین  و تغییرات کاربری  و ... از جمله طرح هایی است  که در سفر وزرای کشور و راه شهرسازی به اسفراین پیگیری شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اعتباری و‌ مالی شهرداری ها با توجه مشکلات اقتصادی و‌معیشتی مردم، خواستار پیگیری نماینده‌ مردم  اسفراین در مجلس برای اختصاص و افزایش  کمک های اعتباری دولت به شهرداری ها شد.

 

شهردار اسفراین با اشاره به نیاز شهر اسفراین به آسفالت معابر و‌ کوچه‌های شهر و  مشکلات مالی شهرداری برای تامین قیر لازم، خواستار  پیگیری نماینده اسفراین در مجلس برای اختصاص دو هزار تن قیر از محل قیر رایگان به شهر اسفراین شد.


انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک