یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ساعت ۱۰:۴۲
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین:

سهم اسفراین از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان، ۱۴/۵ درصد است

مسلم نوری سهم این شهرستان را از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان ۱۴.۵ درصد عنوان کرد و گفت: با در نظر گرفتن اولویت ها، میزان پیشرفت فیزیکی و تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب تخصیص ها، برای تسهیم اعتبارات در نظر گرفته شده است.
 سهم اسفراین از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان، ۱۴.۵ درصد است,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار اسفراین صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین اظهار داشت: مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۱ اسفراین ۱۳۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که شامل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان، درآمد حاصل از صادرات نفت خام و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است. 

وی با اشاره به سفر هیات دولت به استان ادامه داد: اعتبار اعلام شده شامل اعتبار مصوبات سفر نیست و با اعلام اعتبارات سفر این مبلغ قابل تغییر خواهد بود.

فرماندار اسفراین اظهار داشت: توزیع اعتبارات امسال بر پروژه‌های اولویت دار و تکمیل و بهره برداری آنها متمرکز است. 

نوری گفت: هر اداره‌ای بتواند بیشترین جذب اعتبارات استانی و ملی را داشته باشد ، ۱۰ درصد بیشتر از سهم  اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان از اعتبار مصوب شده برای آن دستگاه به آنان تعلق می‌گیرد. 

وی بیشترین سهم اعتبارات شهرستان را با توجه به وسعت و اهمیت کار به حوزه حمل و نقل و توسعه راههای روستایی، حوزه کشاورزی و توسعه آبیاری و بهره وری از آن و حوزه آب و فاضلاب روستایی و شهری عنوان کرد.


انتهای پیام/رضا زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک