یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ساعت ۹:۳۲
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسفراین:

طرح "مدرسه تابستان" در مدارس اسفراین اجرا می شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسفراین گفت: طرح "مدرسه تابستان" به منظور تدارک برای جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی از سوی معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش اسفراین پیگیری می شود.
 طرح

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛علی شفیع‌پور، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش اسفراین با بیان اینکه تدارک برای جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در طرح مدرسه تابستان پیگیری می شودف اظهارکرد:  طرح مدرسه تابستان به منظور تدارک برای جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی از سوی معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش اسفراین پیگیری و دنبال می شود.

 

 شفیع پور افزود: مطالعه و یادگیری دقیق در درس‌های ریاضی، علوم‌تجربی و فارسی خاص دانش‌آموزان دارای توصیف نیاز به تلاش و قابل قبول از اهدافی است که در دستورکار طرح مدرسه تابستان است.

 

وی ادامه داد:  شروع کلاس‌های مدرسه تابستان از ۱۳ تیر خواهد بود و باید دانش‌آموزان هدف به پایگاه تابستانی یا مدرسه خود مراجعه کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه پیش از این فراخوان جذب معلم جهادگر از میان آموزگاران دوره ابتدایی به‌منظور کمک به دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل از سوی معاونت آموزش ابتدایی دستگاه تعلیم و تربیت اسفراین منتشر شد، خاطرنشان کرد:  ۶ مدرسه ابتدایی شهری به عنوان پایگاه مدرسه تابستان و تمامی مدارس ابتدایی روستایی آماده پذیرش و ثبت‌نام دانش‌آموزان هدف هستند ‌‌.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک