سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ساعت ۱۸:۳۸
امام جمعه جاجرم:

دولت باید بازار داخلی ، عرضه و قیمت کالا را کنترل کند

امام جمعه جاجرم گفت: دولت باید بازار داخلی ، عرضه کالا و قیمت کالا را کنترل کرده و ابزارهای کنترل را به روز کند محکم تر و قاطع تر با عوامل گرانی و برهم زنندگان و مخلین در وضعیت معیشتی مردم برخورد کند.
دولت باید بازار داخلی ، عرضه و قیمت کالا را کنترل کند ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم حجت الاسلام هوشمند نژاد در خطبه های نماز جمعه جاجرم گفت: ماه ذیحجه ماه عبادت، ماه ولایت و امامت است از فرصت این ماه برای کسب درجات بالای ایمان و معنویت باید استفاده کرد به خصوص دهه اول که در آن روز عرفه روز دعا و نیایش قرار گرفته است.

وی افزود: روز اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ازدواج سنت رسول خداست و بشر برای دوام و بقا به این سنت احتیاج دارد.

خطیب جمعه جاجرم ابراز داشت:نسخه اسلام در ازدواج باید عملی شود علت سختیها و مشکلات در ازدواج دور شدن و عمل نکردن به نسخه شفابخش و راهگشای اسلام در این سنت حسنه است راه حل ، ازدواج آسان و کم شدن موانع در این سنت است.
کنگره عظیم حج فرصت بینظیر برای افشاگری جنایات صهیونیستهاست مراسم برائت از مشرکین برائت از طاغوتهایی است که به نام حقوق بشر جنایت میکند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ تیرماه روز افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری که موجب شهادت ۲۹۰ مسافر این هواپیما شد حمله عمدی بود چون هیچ کدام از مقامات آمریکا عذرخواهی نکردند به فرمانده ناو هم مدال دادند.

حجت الاسلام هوشمند نژاد با بیان اینکه دولت در برقراری دیپلماسی متوازن مطلوب عمل کرده چون تامین کننده منافع راهبردی کشور است، گفت: حضور در سازمان های بین المللی مثل سازمان همکاری‌های شانگهای و جمع کشورهای بریکس ، اقتصاد ایران را پویاتر می کند اما از طرف دیگر دولت باید بازار داخلی ، عرضه کالا و قیمت کالا را کنترل کند و ابزارهای کنترل را به روز کند محکم تر و قاطع تر با عوامل گرانی و برهم زنندگان و مخلین در وضعیت معیشتی مردم برخورد کند.

 وی با بیان اینکه مواد مخدر و مبارزه با آن از مسائل مهم راهبردی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز این مسئله تبدیل شده به ابزاری سیاسی و اقتصادی علیه بشریت و به خصوص علیه ملت ایران خطرات سیاسی اقتصادی فرهنگی بهداشتی خانوادگی ما را تهدید می کند استان خراسان شمالی متاسفانه در زمره گرفتاران در این پدیده شوم و خانمان سوز است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک